Pencarian Bloglist Aisyhah Nyais Ogos 2015

06 August 2015


Assalamualaikum

http://apple-crunchh.blogspot.com/2015/08/pencarian-bloglist-aisyhah-nyais-bulan.html
Klik banner untuk join

Due date: 7 August 2015


Blog Aisyhah so far sangat comel. Lagi comel dari blog aku. Pandai main warna. Jujur aku cakap, memang aku kalau tengok blog pakai warna pastel ni jadi jeles sekejap sebab comel. Header tu lagi satu point. Comel.

Stress jugak ah jadi orang yang tak pandai nak pilih warna and tak pandai buat header blog ni. Rupa blog aku ni pun hambar je. --Dia kalau cakap pasal blog orang, automatik teringat blog sendiri hampeh ni heih

But aku rasa la, width blog Aisyhah macam terlalu lebar sampai background blog macam tenggelam. Lagi satu, lebar entry dengan sidebar tu macam tak seimbang.

Okay tu je kot. Yang lain rasanya okay. By the way, ini cuma personal opinion ok? Kipidap bebeh!

2 comments:

  1. ahaks, nice comment dear. okay thanks for join tau...salam kenal hiks.

    ReplyDelete