Cutie drawing from Ieyra

25 August 2015


Assalamualaikum,

Hari ni bangun je, bila check notification phone nampak notification someone tag me kat instagram. Punya berdebar nak tengok kat gambar apa yang kena tag. And sekali tu BOOM yeah (Gambar kat bawah) --Acah-acah Azwan Ali kan pakai boom tu hahahaha. Takpe la nak diva sikit hari ni.


Comel sangat! Tak sangka pulak Ieyra nak lukiskan. Mula-mula tu aku gurau je sebab dia nampak macam lukis anime je. Aku pulak pi gatal-gatal mintak lukis muka aku HAHAHAHA --Dasar tak malu ya gue ni XD

Aku suka tengok lukisan dia. Aku rasa kalau dia lukis anime feveret aku, mesti aku dah save jadi wallpaper hahaha. Sebab aku ni forever suka tengok lukisan, lagi-lagi tengok proses melukis tu. Haih terpukau --Dulu pernah tengok kawan melukis, jangan citer la macam mana mata aku tak berkelip dan mulut ternganga tu.

Okay korang boleh la lawat blog Ieyra (http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/) pastu stalk la dia puas-puas ye hahahahahaha-- Hehe baru perasan ada entry dia yang sebut nama i wuu XD. Lama sangat tak buka blog nih.

6 comments:

  1. hehehe, sama lah kita suka tengok orang melukis, tapi bila melukis entah apa yang jadi.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG PAHAM SANGAT. THIS IS REALLLY MEEEEEEEE T^T HAHAHAHAHAHAH

      Delete
  2. OMG THANKS AJAN IM GLAD U LIKE IT ^O^

    ReplyDelete