Finally dah siap video untuk #TheJemahJemah Journey. Serious baru ada masa nak edit semua video ni sebab cuti semester kan. Plus, my laptop can't handle too much big video. Kena banyak bersabar bila laptop start hang masa nak edit video tu. Ei berbulu rasanya.
Yang menariknya, masa edit video ni langsung tak hang. I was like "Wow seriously? Kau baik pulak dengan aku hari ni". Tiga-tiga video tu aku berjaya edit tanpa ada rasa berbulu hahaha. Kecuali yang day-3 punya. Tu pun stuck masa nak save je. Lain semua baik. --Alhamdulillah :D
And korang boleh baca entry untuk hari pertama ni kat (sini)