Entry hari ni special untuk perempuan. Good news kepada peminat bawal and shawl. Sebab igshop yang aku nak bagitau ni jual benda yang korang perlukan. Kalau pening nak pakai tudung bawal ke shawl ke, boleh la usha igshop bawah ni.
Jap korang tahu tak apa bezanya hybrid shawl ni dengan shawl lain? Well, sebenarnya ada dua material kain dalam satu shawl. Dia punya bentuk shawl pun bukan macam shawl biasa yang lain. Designed to make it easier to be shape and comfortable!

I am wearing Red Chili, bidang 45
(Ignore kertas coloring adik aku belakang tu lol)
HSbyAzzyXAjan




.png)











.png)



