Red Ribbon #RRCS4RRYC

23 April 2014


Asslamualaikum,



Malam semalam aku pergi event Red Ribbon Youth Club ni. Event ni sebenarnya nak mendedahkan tentang apa itu HIV dan Aids, Macam mana jangkitan akan berlaku dan persepsi orang lain terhadap penghidap penyakit ni.

Seperti apa yang aku tweet tu, ya. Fahrin Ahmad and Bob datang. Opss ada Najwa Latif sekali.

Ai lapau so ai keluar awal. Takde la ai bergambar dengan deme. Zadizz. Lagipun aku duk jauh. Kamera phone puntak dapek nak zoom lawa-lawa. hmm



Aiceh aku ni citer pasal selebriti ni je. Main point pasal HIV and Aids dilupakan. Actually, i know a bit pasal HIV and Aids dari cerita korea yang bertajuk Thank You. Ada tengok tak? Rugi kome. Ada knowledge kat situ.



Actually aku tengok drama ni suka-suka sebab TV3 ada siarkan dulu. Lepas tu bila dapat tahu apa cerita sebenarnya, barulah "Ohhh macam tu ke? Baru tahu". This drama is highly recomended untuk orang yg malas nak baca or google. Tengok je~





6 comments: