SEMI HIATUS: This is my day

11 July 2013


Assalamualaikum.

Okay, firstly nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan untuk semua muslimin dan muslimat. <-- Fuyooh ayat macam nak bagi deejay radio baca je.

As you all (maybe not all) know, today is the day where UPU result is out. *Pehal ayat semacam* . Aku check result tu pun pukul 1 and guess what? I ni bakal UUM student. Dapat course perbankan. Sorry la terpaksa strike course tu sebab kalau my science stream teacher dari sekolah menengah tau ni, mau kena pancung.


Soo does anyone here yang dapat sama? Ok forget it.


Lesen kereta aku baru keluar hari ni. Nak tau apa yang best? Aku tak payah pakai stiker P kat kereta pasal P motor aku aku dah lama habis. Kiranya sekarang ni aku dah jadi pemandu yang berlesenkan CDL.



Berita pasal nuffnang pulak. Duit nuffnang aku tu dah cecah RM50 k. Boleh cash out dah. Tapi aku rasa nanti la. Tunggu lama sikit. HAHA Bukan senang nak dapat duit dari nuffnang ni. Aku pakai dah hampir 3 tahun baru dapat RM50.



For everything happen today, all i can say is Alhamdulillah. Berkat Ramadhan :)







Tak tahu lepas ni boleh update lagi ke tak. Pasal tu aku letak 'SEMI HIATUS'






2 comments: