![]() |
| Click banner to join |
Rules:
- First taip "RINDU" dan hantar ke 10 contact yang ada dalam phone korang. Lebih 10 orang pon takpe. tapi INGAT hanya hantar perkataan RINDU sahaja.
- Kemudian tunggu balasan apa yang korang dapat. Dah dapat terus screenshot!
- Update entry dengan tajuk "Challenge Rindu by Hafiz Zulkafly" dan tempek banner dekat atas serta backlinkkan ke entry ini.
- Masukkan semua screenshot yang korang dah dapat tadi. Kemudian tag 3 orang rakan blogger (Optional).
- Post link challenge korang dekat ruang komen dekat bawah.
- Siap.
Challenge ni menarik gila and aku rasa sape yang tak join tu tak sporting ok (omg almost typo "sporting" to "spotring"). Hahaha padahal aku dah nak give up dah sebab aku geli nak hantar macam tu kat orang lol --Told ya i aint romantic hahahahabye
Bonus
Tak sempat nak tag. Jom join ramai-ramai. Spread rindu hahaha
Aku taip ni pun dalam bas, on the way ke kelas. Terpaksa cincai sikit entry ni sebab apis dah macam "Macam nak delete je entry challenge aku tu. Takde orang join." -- Ni kalau dia delete betul-betul memang aku kerjakan dia. Ingat tak awkward ke dok send "rindu" tiba-tiba.











