Hi snapchat user!

08 June 2016


Assalamualaikum,

Guess what i actually baru tahu guna snapchat. Aku pun tak tau dah berapa juta kali aku dok install and uninstall. Bila rasa macam nak explore snapchat, aku install. Bila give up, aku uninstall terus. Why i install this at the first place? It's because my friend kinda paksa and lagi satu, i saw semua orang pakai filter comel! I WANT IT TOO!

The thing yang buat aku give up dengan snapchat dulu sebab aku pening. Slide kiri keluar benda lain, slide kanan keluar benda lain lepas tu aku tap kat mana-mana button tiba-tiba keluar macam video. Then, paling worst, aku kena tengok semua video sampai habis sebab aku tak jumpa button "back".

Aku rasa tertipu bila kawan aku kata "Weh snapchat best". Aku tengok banyak video orang putih bising-bising je. Kat mana best pun tak tau. Masa ni memang rasa macam nak cekik je kawan aku tu. Dah la tak jumpa filter comel (Im noob, i know)

Finally, i know how to use it! Yeay! Tapi rasa macam lonely je kat snapchat sebab tak ramai kawan. So, those yang ada snapchat boleh tinggalkan korang punya snapchat username on comment section because i need you haha

Or you can just snap my snapchat code (down here) or add me by my username: nurhafzhan.


Tak boleh jamin akan ada story best dari aku. Tapi aku suka view story orang lain (this is why i need you). Buat masa sekarang ni aku suka buka snapchat sebab............

Selfie filter dia je,
Okbai

15 comments:

  1. Baru je uninstall snapchat minggu lepas sebab storage full..nak kena install balik ni nampak gayanya hahahahaha.Add my snapchat(username:firazolkapli)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha wei tak paksa pun install. Takpe la kalau storage penuh. I'll add je bagi riuh sikit kat snapchat tu :D

      Delete
  2. Elsa takde add kawan dekat snapchat. download hanya untuk filter semata je haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah yes filter dia best. Tapi kalau ada masa dia bagi filter tak comei, pasrah je la tsk tsk

      Delete
  3. memang bosan snapchat kalau tak de kawan huhuh tapi filter snapchat semua lawa lawa ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yez nak banyak banyak kawan nak tengok storiessss

      Delete
  4. Snapchat claudy pun boring sebab tak banyak kawan. Hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. OH YOU. Ive added you back on snapchat. Thanks addd :D

      Delete
  5. sampai sekarang snapchat tak pandai guna.. boring tak ramai kawan jgk.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena belajar guna. Kalau suka cakap sorang-sorang mesti rasa best hahaha.(Like i did)

      Delete
  6. samaaa, rasa mcm apa best snapchat ni weh, aq install mcm tak best je. rupenye sndiri yg tak pandai guna hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAhahaahaha kena cuba la. Dia best tang syok sendiri tu je hahahaha. Another thing is.. sebab suka life orang (lol takde life kan?)

      Delete
  7. Selalu dengar je pasal snapchat ni. Tapi tak tahu binatang apakah ini. Nanti review la benda ni. Sama macam ig ke benda ni.hihi

    ReplyDelete