Finding Sandra

24 October 2015


Assalamualaikum,

Pernah tengok short drama Finding Sandra? Kalau belum, guys boleh tengok. I have to say that short drama sangat lah best. Aku baru tengok semalam and teruja sorang-sorang.

findingsandra.com

First time tau aku tengok advertisment kat youtube tu sampai habis. Siap bookmark link sebab memang nak sangat tengok. --Yes aku nampak dari youtube advertisment je ni.

Story line dia best sebab aku suka tengok cerita ala-ala spy ni. Punya syok tengok, sampai tak sedar yang sebenarnya kau tengah tengok iklan Milo. Dia punya website pun best. Rasa macam tengah access website spy kot HAHAHA --Kak Ajan forever suka berangan.

Ini bukan entry berbayar. I wrote this sebab i suggest sangat tengok sebab aku suka lol. Good job Milo :)

2 comments:

  1. Oh? Pestime gak tau pasal nie.. Wehehe Macam best.. In shaa Allah nanti try tengok :) - KTC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke? Then you should watch. Sangat sangat sangat hahaha

      Delete