#zhoumihenry, SUJU M Hari belia 2011

07 June 2011




Entry ni special buat ZhouMiHenry. *Tu nama dia kat shoutmix. Kami ni asyik berbual kat shoutbox je, cerita pasal Super Junior M, Hari Belia tu. Mungkin berita pasal Super Junior M yang kat hari belia tu dah agak lama untuk korang. Tapi bukan bagi kami-kami yang datang ke konsert tu. Benda tu masih fresh tau! Hahaha.

----------8<---------------------------------------------------------------------------

Awak mesti dah baca entry SUJU M Hari belia saya tu kan? Sebenarnya, banner MYELF saya tu keadaannya dah teruk bila bawak balik rumah. Sebab kawasan saya berdiri tu sempit sangat, saya letak banner tu kat bahagian botol air kat bag tu. Lagi malang bila banner macam dah nak terkoyak sebab kena peluh ELF lain. Balik rumah, saya terus je tindih dengan buku dan seterika supaya dia lurus balik. **Ada niat nak frame, tapi tak terbuat lagi. hhaa!


Ryeowook oppa.

Kedudukan saya, awak boleh agak berdasarkan gambar tu la ye? Gambar tu 100% dari tempat saya berdiri dan yang paling cantik antara semua gambar yang saya ada. Gambar yang lain terpaksa padam sebab buruk sangat. Tangan dah mengigil pegang phone. Penat =.='

Petang tu bila nampak makin ramai pakai barang-barang SuJu, saya pun rasa nak beli. Tapi, petang tu dah habis stok. 'Ahmoi' tu kata kalau nak juga, kena datang balik bila konsert Super Junior dah tamat. Ingat nak pergi, tapi dah malam sangat + penat sangat + malas sangat. Hhaha, saya punya 'driver' pun dah calling-calling. *Driver tu sepupu je. Dia dipanggil driver sebab saya dan adik saya duduk belakang masa dia drive.

Tapi kempunan-kempunan nak memiliki barang K-Pop tu dah tercapai. Entry barang k-pop. Haha, sangat puas hati walaupun mahal. Oh ya! Banner tu memang free untuk ELF yang ada kat situ.

Q: Awak dah ada kat depan pentas tu berapa lama? Tak penat ke tunggu?


**Kalau banyak nak share, then malas nak komen, awak balas guna entry pun tak pe. 

4 comments:

  1. Hahaha, sangat penat. Datang awal pagi-pagi macam pukul 8. Dahlah pagi-pagi tu fans meeting. Adooii, malang tak berbau..ada pulak wartawan ni tanya kat saya "Siapa yang adik minat dalam Super Junior M?" Nurin jawab, "Banyak sebenarnya..Nak dikatakan, semua saya minat..Hehe.." Pastu wartawan tu tanya lagi, "Ambooii, tamaknya :D Sorang saja, siapa yang adik minat?" Nurin terpaksalah jawab sebab tak nak pulak wartawan ni banyak soal, "Ermm.. Henry Lau :)" Wartawan tu pulak tanya lagi, "Kenapa adik minat Henry?" Haisshh, encik ni, banyak pulak soal "Sebab dia sangat cute dan pandai main violin. Ahh, ada satu lagu lama yang Super Junior, tajuknya 'Don't Don' Satu part masa Henry main violin sangat sedap. Sebab tu la saya mula minat dia. Dan saya minat satu lagu solo dia yang bertajuk 'Off My Mind' Tu je la, nasib baik dapat berdiri kat depan :) Oh ye, sebenarnya Nurin tak nak ambil banner tu sebab takde tandatangan diorang atau gambar diorang. Hehe..

    ReplyDelete
  2. @Lee Hae Won: Wow! Really? Assa! Saya sampai sana dalam pukul 10 pagi. Wartawan? Bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa!! Kalau saya mesti jawab Donghae!!! hahaha.

    Ye, mulanya pun saya fikir camtu jugak. Tak nak amik banner sebab x de tandatangan. Tapi, saya amik jugak sebab nak jadikan bukti saya pergi ke sana. Bukan senang nak dapat banner tu. Kena rebut-rebut. :)

    Saya kat depan pentas tu sejak pentas tu tiba-tiba ada bunyi lagu Lucifer. Masa tu dlm pukul 2 lebih la. Pukul 5 dah keluar dah, sebab lapar. Pukul 6 lebih masuk balik kat kawasna tu sampai konsert tu start. *Nak keluar pun dah tak boleh. Sempit sgt.

    ReplyDelete
  3. Kitorang kalau nak dinner, pergi je sebab ada sedara jagakan tempat untuk kitorang. Punyalah bersusah payah nak lalu. Ramai ELF dah bersiap sedia :D

    Kalau saya, beli lightstick Super Junior sebagai bukti untuk kawan-kawan la. Haisshh, ada pulak sorang kawan Nurin ni histeria*jerit sebab happy,bukan histeria betul2* sebab ada lightstick yang tulis Super Junior~

    Bagi saya, apa nak digilakan? Hanya tulis 'Super Junior' kalau ada gambar dan tandatangan takpe la. Tapi, kalau lightstick tu letak gambar, gambar tu biru la pulak xD *Ecehh~* ^^'

    Mula-mula, nak jugak ambik banner tu tapi tak tercapai pulak. Memang berebut masa tu. Susah nak dapat..

    ReplyDelete
  4. @Lee Hae Won: Saya datang 2 org je. So, tak de sape-sape yang dapat jagakan tempat.

    Lightstick pulak saya beli sebelum pergi U-Kiss punya showcase tu. Tak dpt nak hayun-hayunkan kat konsert Suju, saya buat konsert SUJU sendiri kat rumah. >.<
    **Nak pergi SS4

    Haah, semua marchandise tu biasa je. Kalau kita yang tangkap gambar dengan SUJU secara bersebelaha baru boleh histeria!.

    ReplyDelete