100611 U-Kiss showcase in Malaysia 2011

08 June 2011


Susah nak percaya tapi memang aku pergi pun. Ayah hantar kat Pavilion. 

Ini la secara rasminya aku nak bagitau yang itu lah pertama kalinya aku jejakkan kaki kat Pavilion. Rasa macam culture shock.

Tapi pedulik hape. Aku redah je walaupun tak tau selok-belok tempat tu. Demi oppa tersayang. Aiceh

Walaupun free standing je (sebab kalau free standing tak payah tiket). Geram jugak la dengan some chinese yang bawak folded chair. So dia la paling tinggi dan block pemandangan aku. Aku dah la rabun. Kejam tsk tsk

U-Kiss - Man man ha ni.


Sarangheyo U-Kiss! Kami cinta padamu!




Aku paling suka jerit benda tu. Lagi best bila dyorang balas, 'SARANGHAE'! 
 
 
Benda yang agak menyesal kat sini, aku tak study lagu-lagu U-Kiss. So tak berani la nak volunteer diri pergi depan. Uwaa nak jugak jadi lucky fans


4 comments:

  1. ukiss punye fanmeeting free kah ? ad bce kt 1 blog tu dy kate free . tp tak sure ~

    ReplyDelete
  2. Fre, tapi standing la. Tak ada seat :)

    ReplyDelete
  3. ah ! jinjja ? hehe . kt pavillion kn ? hari ape ek ???

    ReplyDelete