Jom tukar nama korang jadi nama orang Jepun.

05 June 2011


Kepada korang-korang yang ada cita-cita nak pergi Jepun tu, jom la try! Nanti boleh guna nama ni kat sana  :) Eja nama korang satu-satu tau!


A=ka  
B=tu 
C=mi 
D=te 
E=ku 
F=lu 
G=ji 
H=ri 
I=ki 
J=zu 
K=me  
L=ta 
M=rin 
N=to 
O=mo 
P=no 
Q=ke 
R=shi 
S=ari 
T=chi 
U=do 
V=ru 
W=mei 
X=na 
Y=fu 
Z=zi
Hey korang, kalau dah buat tu jangan lupa komen. Teringin nak tengok perubahan nama korang  ^^, Minta maaf sebab blockquote aku memening kan kepala korang. Aku pun benci tengok bende tu.

Ni gambar style myspace | 2009
Nama aku Todoshi Rikaluzirikato = Nur Hafzhan




Nama prince aku Takuku Temotojirikaku= Lee Donghae



Jangan tanya kenapa 'Prince'. This is fact ok! Lee Donghae likes to be called Prince :) >More fact about Lee Donghae.<  


Sebenarnya aku nak tulis, 








Todoshi Rikaluzirikato ♥ Takuku Temotojirikaku.





8 comments:

  1. nama saya agak pelik Mirimo Tokate

    ReplyDelete
  2. Mana ada pelik Tokate-chan. lagi best ada la >.<

    ReplyDelete
  3. haik watashiwa kateki zirikalu =)
    hmm tapi klu name tyme blaja jepun ikut katakana during 2ry school dulu my japan's name is aji zhafuri =P

    ReplyDelete
  4. Woww. dah pernah pergi Jepun ke? Ni main-main je lahh >.< hikhikhik

    ReplyDelete
  5. pelik jee bunyi nya..todoshi karinkishikari kizizitochiki..mak oii panjang nyaa

    ReplyDelete
  6. Pergh! gempak giler r nama kau!!

    ReplyDelete
  7. AriRiKaShiKiLuKaRi ToDoShiKaTeShiKiKaToKa AriFuKaZiMeiKaToKi

    Haha !Hodohnya Nama Saya ^_^

    ReplyDelete