Tilik nasib KPOPers

24 June 2011


Hae, jangan la macam ni. Tu cuma tilik nasib tipu-tipu je. *Dia merajuk tengok keputusan tilik nasib aku. XD Hahaha


Mungkin dulu korang pernah jumpa yang macam ni >>Tilik nasib biasa<<. Tapi sekarang penilikan dah berubah untuk KPOPers kat luar sane tu. Aku amik ni dari Geng KPOP kat facebook. So, aku nak share ngan korang. Memang funny gillerr. Try la!

i) Pilih bulan kelahiran anda:
Januari - Aku cintakan
Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar


ii) Pilih nombor hari jadi anda:
 
1 - YOON A SNSD 
2 - SUNGMIN SUJU 
3 - MINHO SHINee 
4 - DONGHO U-KISS 
5 - RAIN6 - JIYEON T-ARA 
7 - KIMBUM BOF 
8 - LEE JOON MBLAQ 
9 - KIM SOO HYUN 
10 - UEE11- HARA 
12 - JO TWIN 
13 - HONGKI FT 
14 - KRISTAL F(x) 
15 - NICKHUN 2PM 
16 - SOHEE WG 
17 - KEVIN U-KISS 
18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku 
19 - TOP BB20 - SUZY MISS A 
21 - ONEW SHINee 
22 - JESSICA SNSD 
23 - LEE MIN HO 
24 - GIKWANG BEAST 
25 - MIN MISS A 
26 - MIR MBLAQ 
27 - G-DRAGON BB 
28 - MIN WOO BF 
29 - DONGHAE SUJU 
30 - SUNNY SNSD 
31 - LEETEUK SUJU 

iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg: 
Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem 
Hitam - Sebab aku gila 
Pink - Sebab aku suka single 
Merah - Sebab mak aku suruh 
Biru - Sebab aku tak tahan 
Hijau - Sebab aku baik hati 
Ungu - Sebab aku cemburu 
Kelabu - Sebab bomoh suruh 
Kuning - Sebab suka hati aku la 
Oren - Sebab aku baru putus cinta 
Coklat - Sebab aku tak tentu arah 
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat








AKU BELASAH NICKHUN 2PM SEBAB AKU TAK TAHAN.







ELFishy: Setiap kali aku buat tilik nasib ni, mesti aku pakai baju biru. ==' Sebelum ni aku belasah Lee Chong Wei. Bila aku nak belasah Lee Donghae pulak ye. >.< Hahaha. Bengong!





14 comments:

  1. Aku terhantuk Kristal F(x)sebab aku baik hati XD

    ReplyDelete
  2. aku jerit dekat Min Woo BF sebab aku perasan cantik . ngahahahahah :)))

    ReplyDelete
  3. Aku terhantuk Sunny SNSD sbb aku perasan cantik =________="

    ReplyDelete
  4. @Nurd Cullen': Oo, kau nak lawan kecantikan dengan Sunny ke?

    ReplyDelete
  5. aku belasah minho shinee sbb aku baik hati

    ReplyDelete
  6. @Nurhafzhan E.L.F
    ya ! ^_^ ..tilik skrg : Aku terkentut depan Nickhun 2pm sebab aku tak tahan ...haha ~ ayat lawak >0<

    ReplyDelete
  7. hae jeles,,akak nani share erk ,,,hihihi :)

    ReplyDelete
  8. @CakapJerr: Yea, kau memang 'baik hati' ye? Sian MinHo >.<

    ReplyDelete
  9. @starjeremy: Huitt. tahan kentut tuu. Kentut depan-depan pulak tu >.<

    ReplyDelete
  10. Aku lambai dekat Sungmin Suju sebab mak aku suruh. Haha memang lawak gila game nie :)

    ReplyDelete
  11. @Seha Hisham: Untung laaaa. Mak kenal Sungmin Suju >.<

    ReplyDelete