Tiring day

25 June 2011



Hmm, aku dah penat. Hari ni berniaga untuk hari sukan. First time berniaga cam ni. Best!

Tapi pagi tadi aku bangun lambat. Tak tahu la kenapa aku boleh tak dengar alarm aku tu macam selalu. Bila bangun je, jam kat phone dah tulis 7:04AM. Aku ingatkan aku masih dalam mimpi. Rupanya dah realiti. Semua dalam rumah aku bangun lambat. =='

Penat tau! Sampai aku tak perasan ibu jari aku luka. Balik rumah je tiba-tiba rasa pedih. Huh~

Aku tak tahu nak tulis apa lagi. Aku dah tulis pasal hari ni kat BLOG DROXY.



Balik rumah, badan bau telorr. Pergh, busuk! Hahaha. Ibu kena la tahan bau ni masa kat dalam kereta. >.<



ELFishy: Hoh! Nak tengok Marry me Mary la. bye!


2 comments:

  1. comel doh KyuHyun senyum mcm tue nhgehehee

    ReplyDelete
  2. @Cho Nad: Haah! childish! Donghae pun comellll! hhaha

    ReplyDelete