Hai kejap huhu

05 January 2016


Assalamualaikum,

Honestly, aku masih dalam tempoh final. Semalam kena jawab 2 paper satu hari. Nak meletups sister tau. Tapi alhamdulillah dalam dewan exam semua boleh jawab. Cuma betul atau tak tu belakang cerita la hahaha. Ni pun curi masa nak update jugak entry.

Thanks kepada yang respon untuk entry last 2015 "Wordless Wednesday: Question before 2016". Aku dah catat semua soalan korang yang dekat komen and cbox. Insha Allah nanti aku dah jawab, aku inform yang tanya tu :D (Ni orang-orang kat bawah ni)
Isma Ismail, Mazni Munawar, Nur Zafirah, Aqilah Azmi, Najwa Zahid, Kay.

And those yang tag aku dalam liebster award and segmen tu pun terima kasih. Macam terharu sikit sebab ada gak orang nak tag walaupun entry aku ni macam nampak tak nampak je. And yeas dah senaraikan tag-tag tu. tinggal nak tulis entry je.

Thanks jugak kepada yang like facebook page aku tu. Aku update kat situ bila aku tulis entry. Those yang ada facebook fanpage untuk blog, and need likes, just bagitau k. I'll be your fans :D

So nah ni video tahun lepas masa ada banyak masa lapang. Siap jalan jalan. Kalau siapa tau UUM ni, dia ada laluan A, B, C and D. So dalam video ni part of laluan C.

Short version video of me

Wana's short version

Haliah's full version

Yang full version boleh tengok kat youtube channel aku tu. Kalau malas, tunggu la next entry. Aku dah asingkan siap-siap. Sebab tak sempat kot nak update. Aku ada lagi 2 paper, so wish me luck! Tazzabar nak balik oi.

P/S: Aku tau tajuk entry ni macam nak kena lempang je. Aku takde idea dah nak tulis tajuk apa. Hahaha

4 comments:

  1. engko ni sempat lagi ek.
    hahahaha best of luck ajan!! <3 miss u on ig. pls update more xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kena la pandai bahagikan masa (ceh ayat bajet bagus pasal time management haha)

      Ig eh? Now i hiatus in all social media (ive uninstalled ig, twitter, whatsapp, wechat) Nanti kalau lepas final baru dok aktif la kot. Now sebab tak dak stok gambar haha.

      Thanks qileh hehehhehee hahahaha

      Delete
  2. Wahai Ajan flawless, ngapain kamu tag hakak? Hakak ngak ngerti. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni macam nak thanks kat akak sebab join tanya soalan huhu

      Delete