Entry pemalas

19 April 2014



 
lazy
/ˈleɪzi/
adjective adjective: lazy; comparative adjective: lazier; superlative adjective: laziest

 1. unwilling to work or use energy.
     "he was too lazy to cook"

     characterized by lack of effort or activity.
     "they were enjoying a really lazy holiday

     showing a lack of care.
     "lazy writing"

     slow-moving.
     "a lazy lowland river"


Pernah tak rasa malas semalas malasnya? Malas nak jalan, malas nak fikir, malas nak malas la. Susah betul nak tandingi malas ni (Tapi aku tak pernah malas nak makan. HAHAHA)

Dua benda yang masih tak settle angkara sifat ni
- Assignment
- Revision for mid term


Tengok blog aku dah putih kasi bersinar sikit, pakai cermin mata hitam sebelum baca. Silau ni. Aku malas nak tengok navigation kat atas tu. Header tu nanti la aku buat. Itu pun kalau tak malas. Biar situ togel.

Pergh aku rasa aku boleh penuhkan entry ni dengan perkataan malas je. Apa susah, guna ctrl+c dan ctrl+v je. Kata malas kan?

So bye. Aku malas nak tulis. Dan aku pun sebenarnya tak tahu apa yang aku tulis sebab aku malas nak fikir.

Oh ye nak pergi makan nasi lemak sambal kerang. (Yang ni tak pernah malas) HAHAHA. Bye again.






14 comments:

  1. hahaha suci murni je blog akak sekarang ni

    ReplyDelete
  2. Puteri: Haha anggap je la tengah under construction XD

    ReplyDelete
  3. haha yang neey pun nak cun akak :D nasi lemak sambal kerang? woww yummy :D

    ReplyDelete
  4. semuanya malas. kalau malas nak hidup macam mana pulak tu. hehehe..
    yus sekarang ni rajin, rajin tidur. yang lain semua malas..

    ReplyDelete
  5. Lollipop Manis: Secebis malas takpe. Jangan banyak banyak hahaha

    ReplyDelete
  6. zakira afina: Yummy kan? Jangan malas makan nasi lemak sambal kerang ye XD

    ReplyDelete
  7. haha slalu je malas ni. tp bab2 makan tk penah2 malas ngehngeh

    ReplyDelete
  8. tengah rasa. memang tengah malas ni. hahahaha =D

    ReplyDelete
  9. semua malas tapi kalau nak makan conform tak malas, hahaha.

    ReplyDelete