KFC till night

19 May 2013


16May2013.

Okay entry untuk tarikh tu sumpah macam dah lapuk. Aku sebenarnya nak tulis hari tu. Tapi tak berkesempatan nak tulis sebab aku tengah sibuk buat entry untuk junior KMPk. ( click here for the entry )


Qiella, Zaliena and the right one named 'derpina'

Ni semua gara-gara aku nak video-video running man *without downloading meyh*. Memandangkan si Qiela tu ada. Deal la nak jumpa kat KFC kapar. Memandangkan masa tu baru keluar 'Spicy Korean Burger'. Okay kita balun je la.

jjan~ Hard disk adik aku pulok sibuk interfame


Lupa ke hari tu hari guru? Ramai gila budak sekolah kat KFC tu. -.-*Dulu masa aku sekolah tak pernah aku pergi merayau dengan baju sekolah aku ok* Aku rasa macam dalam kelas dah. Bising sangat.

Sepatutnya aku pergi KFC tu naik motor sebab aku ada lesen motor je. Tapi disebabkan adik lelaki aku dah bawa, aku pun bawa je la kereta. Aku kena ambil Zaliena dulu. Dalam perjalanan tu aku nampak la bakal kereta kancil yang bakal aku bawa nanti.

"Zal, kau tengok. Nanti aku bawa kereta tu dengan kelajuan maksimum 20km/j. Lawak gila sekarang aku bawa kereta pun dah sampai 80km/j"

Lama gila aku berbual dengan minah dua orang tu. Kongsi cerita pasal U and poli memasing. Aku share la pengalaman aku kat matrik tu. Memang lain corak hidup kiteorang. Sumpah. Lepas tu ajar si Zaliena ni pakai twitter. *dalam kteorang semua cuma Zaliena ni yang lambat sikit pasal laman sosial ni. Dulu masa zaman myspace pun aku yang buatkan*

Suddenly Qiella tanya.
Qiella: Weyh Hafzhan, yang akaun twitter kau yang kedua tu..
Aku: Yea?
Qiella: Kan kau pernah pakai gambar dengan sorang laki tu kan? Sejak hari tu aku asyik fikir siapa la lelaki tu. Takkan pakwe kau kot.
Aku: Tu crush aku la. Pakwe apabendanya? Dia chinese lor
Qiella: Chinese? Macam melayu kot. Hensem

Bangga seketika. ghahhaa

Bila hard disk-hard disk sedang 'mating'
Tak sempat nak transfer semua video tu. Sedih gila. 123 GB. Dah la balik lewat. Sampai tak tau nak berbual apa lagi. Nasib baik aku bawa kereta. Boleh la hantar Qiella tu balik. Dia tu datang Kepci jalan kaki je. Ish berani betui. Tau la rumah dekat. Bahaya kot jalan sorang-sorang.

Okay dah sampai bawah sini baru aku share gambar solo kawan aku. HAHA. Gambar aku tak payah la nak minta. Tu aku dah letak kat tepi tu. Muehehehe

This is Qiella
This is Zaliena
Actually aku pakai baju running man aku. Bila dah sampai KFC tu aku minta Zaliena tarikkan name tag aku. Panas kot kat kawasan tu. Tebal sangat.  Rasanya bunyi 'strapppp' tu menarik perhatian orang ramai. Mintak maap



No comments:

Post a Comment