Dedicated to Quratul Nadia

03 May 2013


Actually i got a cute present from her. So this entry is dedicated to her. HAHA sebijik sebijot aku tulis nama dia. spoil sebab tak letak nama ayah dia je. Ececeh, ingat aku tak tau ke nama ayah dia? Aku tak nak letak, takut nant dia belasah aku sebab aku letak panjang sangat nama dia.

A snow globe! I never had this before meyh.


Salam. Weyh, aku ada barang nak bagi kat kau. Tapi kau ambil kat kawan aku. Nama dia Dayah. Teja tingkat 2 bilik nombor 12. Buka barang tu bila dah sampai rumah tau. 


*Segala kesalahan dalam ejaan didalam mesej telah pun dibetulkan* Dalam hati aku masa tu, "Kejam. Kenapa nak bagi sesuatu kat aku? Aku tak ada apa-apa sekarang ni" Kalau nak bagi sesuatu kat aku, bagi la tau awal-awal. Boleh aku sediakan untuk kau jugak. Nanti aku jadi rasa serba salah. T.T


Katanya jadikan kenangan. "Okay last day nanti pun aku ada something untuk kau" aku fikir macam tu.


Masa dah sampai rumah tu. Cepat-cepat aku keluarkan hadiah dia dari kotak dan buka. *Aku buka dengan penuh berhati-hati tau!* Mana tahan aku tengok bungkusan comel warna merah kat bilik aku 2 hari sebelum tamat matrik sedangkan aku cuma boleh buka kat rumah je.  *gambar bungkusan boleh tengok kat insta*

Ada kad ucapan atas kotak tu.. Ni aku dah cabut and lekat kat meja. Happy Belated Birthday kau..



So, aku nak reply ucapan dia la ni;
  • Hye! Kat sini saya tak ada present untuk awak =(
  • Awak kata tak cantik? Kenapa saya tengok cantik je? =D
  • Okay! Saya anggap awak ada lah bear yang lelaki dan saya bear perempaun dalam globe tu. *K joke*
  • NICE TO MEET YOU TOO!
  • I WONT FORGET CHU MEYH!
Kat bahagian kad tu ada tulisan "Sorry saya tak kreatif" so ni saya nak reply "Sorry, saya tak romantik pun"



Kan aku ada tulis yang aku nak bagi something kat dia kan? Ha ni la dia. Aku cuma bagi gambar je. 
Gambar kiri je ok. Kiri. Yang kanan tu, i call it penyibuk antarabangsa
Ni je yang mampu bagi. Nasib baik masih ada film lagi masa tu. 1 gambar pada aku. 1 gambar kat dia. Tu yang lepas exam aku sibuk duk cari budak nama Que ni. Ayah dia dah sampai. So dia nak kena gerak dulu. 














nota kaki: Sakit hati aku nak drag gambar dari phone ke folder kat lappy ni. Tak boleh drag 92 gambar terus. Kena copy satu-satu. Memang fed up. Untuk entry ni tak pe sebab tak banyak gambar. Untuk entry "A1T4" tu banyak gambar tu yang buat aku rasa 50-50 nak update pasal tu. hmm


No comments:

Post a Comment