Burger Bakar time!

04 May 2013


Malam tadi berjaya juga aku sampai ke tanah jajahan burger bakar abang burn. Ni semua sebab aku baca entry Yuyu Zulaikha dengan entry Fatin Liyana. Gila mengancam burger dia. Aku yang duk baca entry dia orang meroyan depan lappy ni "NAK BURGER BAKAR"

Aku pergi kat tanah jajahan burger bakar yang kat Klang. Ala yang dekat-dekat Jusco Bukit Tinggi tu. Malam tu memang sesak dekat Klang sebab ramai nak balik kampung mengundi. Tapi demi burger bakar, ayah terpaksa gagahkan jua untuk memandu. *lol ayat tak boleh blah* Yes, timing kita orang salah. T.T

Okay nak post gambar, jangan risau, aku takkan goda korang makan burger bakar ni sebagaimana aku digoda dengan entry Fatin Liyana dan Yuyu Zulaikha tu



Ini bukan gwiyomi. Ni style nak baham burger.

So this is mine, Lamb Cheese tak silap
Kekejaman berlaku bila burger sampai je, ring atas burger aku dibaham oleh adik aku. Aku tetap nak letak balik kat posisi dia walaupun dah cacat. uwaa

My mum's, meatball



Wuu banyaknya gambar aku letak. It's soo me to capture of a food instead of eating it. Umm i think it is soo malaysian.

To be honest, meatball dia sedap. *Eh tak tau la kalau memang masa tu aku tengah lapar. Aku ni memang makan je.* 

Bak kata Yuyu Zulaikha, perempuan patut makan meatball je sebab burger tu tak muat nak masuk mulut. Yang aku ni first time makan burger guna pisau dan garfu. Nak potong burger tu pun rasa air liur aku ni nak melimpah. So i end up makan satu satu. mula-mula makan roti dulu, lepas tu daging, lepas tu roti balik. *Daging dia tebal ok*

Kalau ada orang post burger bakar yang tower tinggi-tinggi tu lagi la aku teruja. 

BTW, kalau nak tengok lokasi jajahan burger bakar abang burn yang dekat dengan tempat korang, klik sini. Good luck dengan burger korang! :D



No comments:

Post a Comment