Ready Stock Nike shoe from @amizvault

13 July 2015


Assalamualaikum,

So here, aku nak suggest igshop yang jual kasut Nike. Sekarangkan ramai yang suka pakai kasut Nike. Those yang budget tak cukup nak besar tu, beli yang biasa pun dah okay kan? Igshop ni lagi jual ready stock. Tak payah dah tunggu lama lama.


Instagram


Macam ni ceritanya, aku nak belikan adik aku kasut Nike Roshe Run. Ada la deal dengan beberapa igshop ni. Banyak problem macam supplier tipu dorang la (Yang ni no worries, dia pulangkan duit dah).

Sampai nak dekat puasa. Masa ni macam mustahil sikit nak buat pre order sebab adik aku nak pakai masa raya. (Siap cakap "Weh nanti geng geng aku pakai roshe run kot semua" dengan nada kesian. Haih lemah betul la aku.) Takut tak sempat. So nasib baik jumpa si @amizvault ni. Terang-terang dah tulis ready stock.

Yang bestnya lagi layanan dorang. Smooth je order dengan dorang. Takde la nak tunggu reply lama pun. And masa nak buat pertukaran saiz pun okay. Since nak beli kasut secara online ni payah sikit. Lagi lagi bila saiz kasut bola adik aku EU44 and kasut sukan dia EU42. Konfius kan?

And today (read: kelmarin), kasut tu dah sampai and Alhamdulillah saiz yang betul. Honestly, seronok deal owner igshop macam ni *thumbs up*. Sangat recommanded untuk korang :)

2 comments: