[Digi Live Sekolahku Berbakat] Tutorial for SKI-ans

22 May 2012


Entry ni special untuk SKI-ans or ex-SKI-ans macam aku ni. AHAKS. Korang pernah dengar pasal Digi Live Sekolahku Berbakat tak? Ok tu nanti aku terangkan. Aku nak bagi tahu yang SMK Sungai Kapar Indah telah menghantar wakil untuk benda ni. *Benda? Apa benda benda? Ni contest la*Eh, non-SKIans pun boleh je vote lagi la dialu-alu kan.

Wakil untuk Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Kapar Indah ialahh *drumroll*
Click on his name to know more about him. ><

Video yang di pertaruhkan boleh tengok kat page DiGi tersebut ♥ Biar aku ajar cara nak undi ye? Dah ada sorang budak ni asyik tanya aku je. Hish. Susah la aku kalau semua nak tanya. Ok, ni tuto. [Anda disarankan untuk drag gambar buka tab baru utk melihat dengan lebih jelas]


1. Like this page. <Digi Youths>
   This is a MUST. Sebab kalau korang tak like, korang tak dapat nak mengundi. So tolong dengar cakap aku ni.


2. Follow instruction from the picture below
Wah baiknya aku buatkan gambar ni. *puji diri sendiri. K tak boleh bla*


3.  Klik Galeri > Penyertaan Nanti dia keluar macam gambar kat bawah ni.


4. Buat Carian. Taip Ammar. Kalau tak pasti sila refer gambar dibawah.


5. Dah dapat hasil carian, Sila klik pada entry tersebut dan UNDI. ^.^
   Tak payah risau salah klik atau apa-apa. Ni aku dah bagi sample. Tengok je. *Eh, undi sekali*


Ok, dah siap. Terima kasih atas kerjasama anda. Setiap satu facebok account boleh mengundi untuk 5 entry yang berlainan. Satu hari hanya boleh mengundi untuk satu entry. Jangan lupa untuk undi hari hari ok? tu kepada mereka mereka yang ada 'double facebook' tu guna la dua dua account untuk undi. Kepada yang dah reti tu , sebarkan la benda ni. ♥ Ksayang korang


No comments:

Post a Comment