Tag K-pop

17 July 2011


Cuba tengok gambar kat atas ni? Rasa happy je. Ni ada dalam cerita 'Attack On The Pin-up Boys'. Leeteuk oppa yang jadi panda tu.>.< So funny!

Aku ni memang tak habis-habis buat k-pop tag, challenges la. Sebenarnya aku ni dah tak de idea nak blog ape. Ok, jom kita mulakan tag ni ye? *tak de idea.

1. Listkan banyak-banyak k-pop group atau artis yang korang ingat tanpa google.
Super Junior
Ukiss
2PM
2AM
Beast
CN Blue
Big Bang
SHINee
TVXQ
Teen Top
SNSD
After School
Block B
JYJ
SS501
2NE1
FT Island
X-5
ZE:A
Infinate
Boyfriend
B1A4
Lee Seunggi
Se7en

2. Listkan 10 lagu k-pop yang ada dalam kepala otak anda sekarang.
Mr.Simple - Super Junior
Y - Super Junior
Beautiful - Lee Donghae
Memories - Yesung
Storm - Super Junior
0330 - U-Kiss
No more perfume on you - Teen Top
The back of my hand brushes againts - Teen Top
Bling girl - B1A4
Wanna B - Block B

3. Saya pergi youtube terus taip
Coffee Friend - Boyfrieng [Coffee Prince parody] *Nak cari link download.*

4. Saya bangga bila...
any k-pop group bercakap dalam bahasa Malaysia dan sukakan Malaysia

5. Saya nak tag pada,
semua blogger k-poper yang minat nak buat tag ni. *^^*




No comments:

Post a Comment