Pelawat dari Korea datang

12 May 2011


Baru-baru ni ada dua orang pelawat dari Korea datang blog aku. Dia orang datang ke blog aku sebab nama blog aku keluar bila dia orang search 'Love at first sight' . Wahh. Ahnyong! Ahnyong! Mau cari love at first sight ya? Mianhe! Tu cuma entry aku yang tengah angau dengan handphone LG Lolipop tu. Kesian mereka-mereka tu!



Haa, oleh sebab itu, aku pun menukarkan blog aku yang 'berbahasa melayu' ni kepada berbahasa korea. Nak tengok, jom klik kat sini. Blog Stupidot versi Korea Gedik je aku. Yekk. Habis aku punya iklan Nuffnang rosak.  =='


6 comments:

  1. annyeong haseyo. naneun, tini imnida. mannaseo banggap seumnida? kehkehkeh.. ni pun awek korea dtg singgah ;D

    ReplyDelete
  2. I pun dah transform jadi awek korea 'kamsahamnida ! dangsin eul mannaseo bangabseubnida neomu' hehhehe

    ReplyDelete
  3. mannaseo bangawoyo :)

    bestnyaaa kalau dah expert bhs korea. heee

    ReplyDelete
  4. @momoNerd

    haha. Tak sangka tau! hehehe.

    ReplyDelete
  5. @Nini Hartini

    Tau tak pe!! jom try tulisan hangul pulak!

    시도별로 기분

    ReplyDelete