Wedding :)

25 December 2010


Hahaha, jangan salah sangka. Bukan aku yang kahwin, tapi paksu aku. Maka tamatlah zaman bujangnya pada 10.12.10 . 11December2010 pula, majlis perkahwinan paksu aku dengan pasangan pilihan dia berlangsung. Kat Kuala Kangsar, Perak. Woohoo.. Best gila naik bas ramai-ramai, macam pergi rombongan. Hilang la sikit kempunan aku nak pergi rombongan tak jadi tu. -____-'

Hmm. Aku ni bukannya reti sangat nak cerita panjang-panjang, selalunya aku akan cerita tak mengikut urutan sebab lupa. haha. Ni ada gambar sikit untuk tatapan anda.













Video DJ

01 December 2010


video

Video ni buruk, edit pun pakai phone. Gambar ni pun dah pernah ada pada entry sebelum ni.


Klik la, nanti boleh berkenalan sekali, bhahaha!